Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Disse generelle vilkår for brug er Shopexpert Danmark A/S, i det følgende benævnt som tjenesteudbyderen. Den indeholder rettighederne og forpligtelserne for kunden (herefter: kunden) ved at bruge de elektroniske handelstjenester, der leveres af tjenesteudbyderen via webstedet www.shopexpert.dk. (Serviceudbyder og kunde sammen herefter: Parter). Handelsbetingelserne gælder for alle juridiske transaktioner og tjenester, der finder sted gennem webstedet www.shopexpert.dk, uanset om det udføres fra Danmark eller i udlandet, af tjenesteudbyderen eller dennes bidragsyder.

Shopexpert Danmark A/S., Som operatør af onlinehandelsportalen www.shopexpert.com  forbeholder sig retten til ensidigt at ændre disse generelle vilkår for brug. ShopExpert kan underrette Brugere om ændringen i form af en kort meddelelse, som kan være inkluderet i den dedikerede grænseflade på www.shopexpert.dk, i et nyhedsbrev sendt af Shopexpert eller i en meddelelse sendt til alle brugere på den angivne e-mailadresse på deres konto. I sådanne tilfælde vil en ændret version af de generelle vilkår og betingelser blive vist på webstedet, og indholdet af de generelle vilkår og betingelser bør gennemgås fra tid til anden på webstedet. Brugeren/Køberen er berettiget til at gøre indsigelse mod de Generelle handelsbetingelser som er vist på hjemmesiden.

Disse handelsbetingelser indeholder rettighederne og forpligtelserne for ShopExpert (herefter: Tjenesteudbyderen) og Kunden (i det følgende: Kunden) ved at bruge de elektroniske handelstjenester, der leveres af Tjenesteudbyderen via webstedet www.shopexpert.dk. (Serviceudbyder og kunde sammen herefter: Parter). Handelsbetingelserne gælder for alle juridiske transaktioner og tjenester, der finder sted gennem webstedet www.shopexpert.dk, uanset om det udføres fra Danmark eller i udlandet, af tjenesteudbyderen eller dennes bidragyder.

OPLYSNINGER OM TJENESTELEDER:

  • Navn:  Shopexpert Danmark A/S
    Registreret kontor og postadresse:  Kærup industrivej 11, 4100 Ringsted
  • Telefonnummer : +45 60 81 33 60
  • E-mailadresse: info@shopexpert.dk
  • Virksomhedens CVR NR: 42857335

 

1. TILMELDING

1.1. Under menupunktet Tilmelding på Hjemmesiden kan du tilmelde dig ved at udfylde formularen, som består af to dele. En foreløbig dataanmodning (et valgfrit brugernavn, en rigtig e-mailadresse og en valgt adgangskode er påkrævet) efterfølges af en mere detaljeret personlig formular, som kan udfyldes inden ordreafgivelse. Ved at registrere sig på hjemmesiden erklærer kunden, at han har læst og accepterer vilkårene i disse handelsbetingelser og fortrolighedserklæringen offentliggjort på hjemmesiden, og giver sit samtykke til databehandlingen som er inkluderet i fortrolighedserklæringen.

1.2.  Tjenesteyderen er ikke ansvarlig for eventuelle leveringsforsinkelser eller andre problemer eller fejl, der kan spores tilbage til forkerte og/eller unøjagtige data leveret af Kunden. Tjenesteudbyderen er ikke ansvarlig for skader, der opstår som følge af, at Kunden har glemt sin adgangskode eller stillet den til rådighed for uautoriserede personer af en eller anden grund, der ikke kan tilskrives tjenesteudbyderen. Tjenesteudbyderen behandler alle registreringer som en uafhængig person. Du kan ændre de tidligere registrerede data i menupunktet Skift personlige data efter login, efter at have klikket på linket Personlige indstillinger, hvilket også kan påvirke dataene for aktive ordrer. Tjenesteudbyderen er ikke ansvarlig for skader eller fejl som følge af kundens ændring af de registrerede data.

1.3 ANNULLERING AF REGISTRERING

1.3.1. Kunden er til enhver tid berettiget til at annullere sin registrering ved at sende en e-mail til kundeservice. Efter modtagelsen af ​​meddelelsen er Serviceudbyderen forpligtet til straks at annullere registreringen. Kundens brugerdata vil blive fjernet fra systemet umiddelbart efter sletning; dette påvirker dog ikke opbevaringen af ​​data og dokumenter relateret til allerede afgivne ordrer, og det resulterer heller ikke i sletning af disse data. Når de er fjernet, er der ingen måde at gendanne dataene på.
Eller Min konto -> Slet konto.

1.3.2.  Kunden er alene ansvarlig for at opretholde fortroligheden af ​​brugeradgangsdata (især adgangskoder). Såfremt Kunden bliver opmærksom på, at adgangskoden, der er opgivet ved registreringen, kan være tilgået af en uautoriseret tredjepart, er han forpligtet til straks at ændre sin adgangskode, og hvis der er mistanke om, at tredjemand på nogen måde misbruger adgangskoden, skal han meddele dette til Serviceudbyder på samme tid.

1.3.3.  Kunden accepterer at opdatere de personlige oplysninger, der er angivet under registreringen efter behov for at sikre, at de er rettidige, fuldstændige og nøjagtige.

2. BESTILLING

2.1. De væsentlige egenskaber og karakteristika for de varer, der skal købes, instruktionerne til brugen af ​​varerne kan findes på informationssiden for den specifikke artikel ved at inkludere de detaljerede faktiske egenskaber af varerne i brugsanvisningen, der følger med produktet. Har du spørgsmål til varerne inden køb, står vores kundeservice til din rådighed. Brugsanvisningen til det produkt, vi sælger, er, hvor det er påkrævet ved lov, inkluderet med produktet. Hvis du ved et uheld ikke modtager den obligatoriske brugsanvisning med varerne, bedes du straks underrette vores kundeservice inden varerne tages i brug. Hvis i forbindelse med kvaliteten, væsentlige egenskaber, brugen eller anvendeligheden af ​​varer på hjemmesiden,

2.2.  Købsprisen er altid det beløb, der vises ud for det valgte produkt, som, medmindre andet er angivet, allerede er inklusiv 25% moms.

2.3.  Tjenesteyderen forbeholder sig retten til at ændre priserne på de produkter, der kan bestilles fra Hjemmesiden ved iværksættelse af en betaling med et Online kreditkort, i tilfælde af prisfald i perioden mellem afsendelse af den elektroniske betalingsmeddelelse og modtagelse af produktet . Sikkerhedstjekket for en online betalingstransaktion tager minimum 24 timer, hvorefter produktet kun kan afhentes.

2.4.  Hvis der på trods af al omhu fra Serviceudbyderen oplyses en forkert pris på hjemmesidens grænseflade, især med hensyn til det åbenlyst forkerte, f.eks. hvis produktet afviger væsentligt fra den velkendte, generelt accepterede eller anslåede pris på produktet, er det "0" DKK eller "1" DKK, muligvis væsentligt lavere end prisen (under købsprisen), så er Serviceudbyderen ikke forpligtet til at prissætte varen til en forkert pris for at levere, men kan tilbyde levering til den korrekte pris, med viden om hvilken pris der er den korrekte, kan Kunden fortryde sin hensigt om at købe.

2.5.  Ordren vil kun blive accepteret fra den registrerede Kunde via Tjenesteudbyderens Hjemmeside og kun hvis Kunden udfylder alle de felter, der kræves for ordren. (Hvis Kunden udfylder nogle af felterne forkert eller ufuldstændigt, vil han modtage en fejlmeddelelse fra Tjenesteudbyderen.) Tjenesteyderen er ikke ansvarlig for eventuelle leveringsforsinkelser eller andre problemer eller fejl, der kan spores tilbage til forkerte og / eller unøjagtige ordredata leveret af kunden.

Du kan afgive en ordre i ShopExpert Online-butikken ved at logge ind efter registrering og derefter bruge indkøbskurven. Kunden kan tilføje de valgte produkter til deres indkøbskurv ved at bruge knappen "Tilføj til indkøbskurv" på siden med produktdetaljer, der vises efter at have klikket på hvert produkt. Du kan se og ændre indholdet af kurven efter at have klikket på kurvikonet i højre side af hjemmesiden, hvor du kan angive den ønskede mængde af hvert produkt. Hvis kunden har færdiggjort indholdet af kurven, skal han logge ind på hjemmesiden eller registrere sig for at afgive sin ordre ved at klikke på "Næste trin"-etiketten. Du kan logge ind med din Facebook-konto, Google-konto. Du kan derefter vælge fra en afhentningsmetode og indtaste dine fakturerings- og forsendelsesoplysninger. Når du har indtastet alle de nødvendige oplysninger og valgt afhentningsmetode, kan du klikke på knappen "Næste trin" for at vælge, hvordan du vil betale saldoen for din ordre. Hvis du har valgt en betalingsmetode, kan du ændre din fakturerings- og forsendelsesadresse, vælge en betalings- og forsendelsesmetode og tilføje en kommentar til din ordre, og derefter klikke på knappen "Fuldfør ordre" for at kontrollere dine ordredetaljer på en oversigtsside.

Ordren afgives derfor ved at trykke på knappen "Fuldfør ordre", hvilket skaber betalingsforpligtelse for Kunden.

2.6.  Købsprisen for de produkter, der vises på hjemmesiden, er angivet på den måde (brutto) inklusive moms og andre offentlige afgifter. 

Prisen på produkterne er angivet i Danske Kroner (DKK). 

3. RETNING AF FEJL I DATAINDTAGNING

3.1.  På et hvilket som helst tidspunkt af ordren og på tidspunktet for afsendelse af ordren til Serviceudbyderen har Kunden mulighed for at rette indtastningsfejl i ordregrænsefladen til enhver tid (f.eks. for at slette et produkt fra indkøbskurven ved at klikke på " Papirkurv" knappen).

4. BINDING AF TILBUDET, BEKRÆFTELSE

4.1.  Tjenesteudbyderen bekræfter ankomsten af ​​tilbuddet (ordren) sendt af Kunden til Kunden uden forsinkelse, ved automatisk bekræftelses-e-mail senest 48 timer, hvilken bekræftelses-e-mail indeholder de data, som Kunden har givet under køb eller registrering (f.eks. fakturerings- og forsendelsesoplysninger), ordre-id'et, ordredatoen, listen over varer for det bestilte produkt, mængden, prisen på produktet, forsendelsesomkostningerne og det endelige beløb, der skal betales. Denne bekræftelses-e-mail informerer kun Kunden om, at hans ordre er modtaget af Serviceudbyderen. 

4.2.  Kunden fritages for tilbudspligten, såfremt han/hun ikke modtager en bekræftelses-e-mail fra Serviceudbyderen vedrørende den afsendte ordre uden forsinkelse, dog senest inden for 48 timer.

4.3.  Hvis Kunden allerede har sendt ordren til Serviceudbyderen og bemærker en fejl vedrørende data i bekræftelses-e-mailen, kan du lave en advarsel, når Serviceudbyderen kontakter ham telefonisk for at undgå at opfylde uønskede ordrer.
Alle ordrer bekræftes telefonisk af vores kundeservicemedarbejder, såfremt telefonbekræftelsen ikke kan etableres, forbeholder serviceudbyderen sig retten til ikke at acceptere bestillingen af ​​varerne, som Kunden vil få besked om.

4.4.  Hvis produktet, der skal bestilles, ikke er tilgængeligt på tidspunktet for afgivelse af ordren, eller produktet mærket med status "Til bestilling" ikke er tilgængeligt inden for den periode, der er angivet på hjemmesiden, forbeholder tjenesteyderen sig retten til ikke at acceptere ordren, som Kunden vil blive underrettet om. Tjenesteudbyderen skal straks refundere alle tidligere foretagne betalinger til kunden.

5. LEVERINGSBETINGELSER OG BETALING

5.1.  Serviceudbyderen leverer de bestilte og efterspurgte varer til hjemmet vha. speditionsfirma Kunden kan klikke på det aktuelle leveringsgebyr  ved at klikke her kan du finde ud af. Hvis der modtages mere end én ordre fra en kunde samme dag, vil disse blive behandlet særskilt for hjemleveringsgebyrer, og kun ordrer, der overstiger den gratis leveringsværdi, vil blive leveret gratis. Hvis Kunden angiver dette ved afgivelse af den anden ordre, og dette stadig er muligt baseret på feedback fra Serviceudbyderen, kan Serviceudbyderen konsolidere ordrerne, dog er det ikke længere muligt at konsolidere de allerede lancerede pakker. Tjenesteyderen forbeholder sig ret til at ændre leveringsgebyret, forudsat at ændringen træder i kraft samtidig med, at den fremgår af Hjemmesiden. Ændringen påvirker ikke købsprisen for allerede bestilte produkter. 

5.2.  Efter at ordren er gennemført, giver Serviceudbyderen Kunden mulighed for at vælge leveringsdatoen, som ikke angiver en bestemt dato, kun for at vælge et omtrentligt leveringsinterval. Tjenesteudbyderen er ikke i stand til at påtage sig levering i en bestemt time. Leveringstiderne angivet under Hjemleveringslinket i Tjenester-sektionen på Hjemmesiden er kun til orientering, den faktiske leveringsdato er altid angivet i ordrebekræftelsen.

5.3.  Det bestilte produkt bliver leveret til dit hjem med kurer med ShopExpert.

5.4. Tjenesteudbyderen skal udføre de bestilte ydelser på Hjemmesiden på det sted, der er angivet i den ordrebekræftelse, der sendes til Kunden via e-mail.

5.5. Betalingsmetoder leveret af tjenesteudbyderen: Kontanter, bankoverførsel, kreditkortbetaling, Via Barion.
Du kan lære mere om betalingsmetoder på siden  Kvittering og betalingsmetoder  .

5.6. Faktura:  Tjenesteudbyderen udsteder en elektronisk faktura til den e-mailadresse, som Kunden har angivet, for at bekræfte betalingen efter afsendelse af ordren. Accept af disse handelsbetingelser udgør samtykke fra modtageren af ​​den elektroniske faktura. Efter at have accepteret handelsbetingelser, giver kunden samtykke til, at tjenesteudbyderen udsteder en elektronisk faktura.

I overensstemmelse med ovenstående giver kunden, ved at afgive ordren, ændre ordren og acceptere disse handelsbetingelser, udtrykkeligt samtykke til modtagelse af den elektroniske faktura udstedt af Serviceudbyderen og i overensstemmelse med gældende lovgivning fra brevet til den angivne dato deri. Den elektroniske faktura er tilgængelig på Kundens Personlige Side i mindst den periode, der er angivet i de særskilte love.

Fakturaen eller den elektroniske Faktura udstedt af Tjenesteyderen er et regnskabsdokument udstedt elektronisk, som er fuldt egnet til identifikation reguleret af bogførings- og momslovgivningen og skatteforvaltningen. Fakturaer udstedt elektronisk skal opbevares elektronisk i overensstemmelse med gældende lovgivning. Fakturaen eller den originale elektroniske Faktura, som et regnskabsdokument udstedt elektronisk, beviser autentisk eksistensen af ​​rettigheder og forpligtelser i forbindelse med betaling af skat.

6. FORTRYDELSESRET

Bestemmelserne i dette afsnit gælder kun for en fysisk person, der handler uden for rammerne af hans/hendes erhverv, erhverv eller virksomhed, som køber, bestiller, modtager, bruger, bruger varer og er adressat for kommerciel kommunikation og tilbud relateret til varerne ( herefter "Forbruger").

  1. produktet,
  2. ved levering af flere produkter, det sidst leverede produkt,
  3. i tilfælde af et produkt, der består af flere partier eller stykker, det sidste leverede parti eller stykke,
  4. hvis produktet skal leveres regelmæssigt inden for en nærmere angivet periode, inden for fjorten (14) dage fra datoen for modtagelse af den første service af Forbrugeren eller en anden tredjepart end den af ​​denne udpegede transportør.

Forbrugeren har ikke fortrydelsesret

  • med hensyn til salg og køb af forseglede lyd- eller videooptagelser og kopier af computersoftware, såfremt forbrugeren har åbnet emballagen efter levering;
  • hvis der er tale om et ikke-præfabrikeret produkt, som er fremstillet efter forbrugerens anvisninger eller efter dennes udtrykkelige anmodning, eller hvis der er tale om et produkt, som er tydeligt tilpasset eller bestilt af forbrugeren.
  • hvis der er tale om et forseglet produkt, som af hensyn til sundhedsbeskyttelse eller hygiejne ikke kan returneres efter åbning efter levering;


7. GARANTI

7.1. Obligatorisk garanti

7.1.1.  Tjenesteudbyderen skal overholde bestemmelserne i Købeloven, hvilket betyder, at det i garantiperioden kun frigøres fra ansvar, hvis det beviser, at defekten kan spores tilbage til den forkerte brug af produktet.

7.1.2.  Varigheden af ​​garantien (garantiperioden) med den faktiske ydeevne, dvs. levering af produktet til Kunden, eller hvis istandsættelsen/reparationen udføres af Serviceudbyderen eller dennes agent, datoen for idriftsættelsen. 

Manglen er ikke dækket, hvis årsagen til manglen er opstået efter leveringen af ​​produktet til kunden, f.eks. hvis manglen skyldes forkert idriftsættelse (medmindre ibrugtagningen er udført af tjenesteyderen eller dennes agent, eller hvis mangelfuld drift blev udført af serviceudbyderen) på grund af forkert brug, manglende overholdelse af brugsanvisningen, forkert opbevaring, forkert håndtering, beskadigelse, elementær skade, naturkatastrofe.

I tilfælde af en defekt, der er dækket af garantien, kan Kunden:
- primært - efter eget valg - anmode om reparation eller udskiftning, medmindre det valgte garantikrav er umuligt eller vil medføre en uforholdsmæssig ekstraomkostning for Serviceudbyderen sammenlignet med den anden garantikrav, at bringe produktet i god stand repræsenteret værdi.
- såfremt Tjenesteyderen ikke har påtaget sig reparationen eller udskiftningen, er ude af stand til at opfylde forpligtelsen inden for den frist, der svarer til denne forpligtelse, af hensyn til Forbrugeren, eller hvis kundens interesse i reparation eller udskiftning er ophørt, skal kunden skal vælge, at Serviceudbyderen kan rette fejlen for egen regning eller lade den reparere af en anden.
- Der er ikke plads til aflysning på grund af en mindre fejl.

Såfremt Kunden inden for tre arbejdsdage efter købet (idriftsættelse) påberåber sig en ombytning på grund af en fejl ved produktet, er Serviceudbyderen forpligtet til at ombytte produktet, forudsat at manglen hindrer den påtænkte anvendelse.

Reparationer eller udskiftninger skal udføres inden for rimelig tid, under hensyntagen til produktets egenskaber og kundens påtænkte anvendelse, i kundens interesse. Serviceudbyderen skal bestræbe sig på at udføre reparationen eller udskiftningen inden for højst femten dage.

Under reparation må der kun monteres nye dele i produktet.

Garantiperioden omfatter ikke den del af reparationsperioden, hvor kunden ikke er i stand til at bruge produktet efter hensigten. Garantiperioden starter igen i tilfælde af udskiftning (reparation) af produktet eller en del af produktet med hensyn til det udskiftede (reparerede) produkt (en del af produktet) og i tilfælde af en defekt som følge af reparationen.

7.1.3.  Omkostningerne i forbindelse med opfyldelsen af​​garantiforpligtelsen afholdes af Serviceudbyderen.

7.1.4.  Serviceudbyderen frigøres kun fra sin garantiforpligtelse, hvis den beviser, at årsagen til defekten er opstået efter udførelsen.

7.1.5.  Kunden er dog ikke berettiget til at gøre et garantikrav og et produktgarantikrav gældende under samme defekt på samme tid og sideløbende. Uanset disse begrænsninger er kunden berettiget til de rettigheder, der følger af garantien, uanset de rettigheder, der er specificeret i Købeloven Garantien påvirker ikke håndhævelsen af ​​Kundens lovbestemte rettigheder, især dem vedrørende levering af varer, garantier eller skader.

7.1.7.  Hvis der opstår en tvist mellem parterne, som ikke kan bilægges i mindelighed, kan Kunden indlede mæglingssag i overensstemmelse med Serviceudbyderen.

7.2.  Frivillig garanti

7.2.1.  Serviceudbyderen påtager sig en garanti (garanti) for de produkter, der sælges af den på hjemmesiden, i beskrivelsen af ​​produktet, som kan være længere end den periode, der er angivet i Købeloven. Serviceudbyderen meddeler garantiperioden for hvert produkt senest via dataene på garantibeviset (garantibeviset), som leveres ved modtagelse af produktet af Kunden. Den frivillige garanti, der er specificeret i dette afsnit, gælder udelukkende mellem tjenesteudbyderen og de forbrugere, der er specificeret i Købeloven.

8. ANSVAR

8.1.  Oplysningerne på hjemmesiden er blevet offentliggjort i god tro, men det er kun til informationsformål, tjenesteudbyderen er ikke ansvarlig for nøjagtigheden eller fuldstændigheden af ​​oplysningerne.

8.2.  Kunden må kun bruge Hjemmesiden på egen risiko og accepterer, at Tjenesteudbyderen ikke er ansvarlig for ejendoms- og ikke-ejendomsskade forårsaget under brugen forårsaget af forsætlig forseelse eller strafbar handling, samt for liv og kropslig integritet.

8.3.  Tjenesteudbyder fraskriver sig ethvert ansvar for adfærden hos brugere af hjemmesiden. Kunden er fuldt ud og udelukkende ansvarlig for sin egen adfærd, i hvilket tilfælde Tjenesteudbyderen samarbejder fuldt ud med de handlende myndigheder for at opdage overtrædelser.

8.4. Tjenestens sider kan indeholde forbindelsespunkter (links), der fører til andre tjenesteudbyderes sider. Tjenesteudbyderen er ikke ansvarlig for disse tjenesteudbyderes praksis for databeskyttelse og andre aktiviteter.

8.5. Tjenesteyderen er berettiget, men ikke forpligtet, til at kontrollere det indhold, der måtte stilles til rådighed af Kunderne under brugen af ​​Hjemmesiden, og Tjenesteyderen er berettiget, men ikke forpligtet, til at se efter tegn på ulovlig aktivitet m.h.t. det offentliggjorte indhold.

8.6. På grund af internettets globale karakter indvilliger kunden i at handle i overensstemmelse med bestemmelserne i gældende national lovgivning ved brug af hjemmesiden. Hvis enhver aktivitet relateret til brugen af ​​hjemmesiden ikke er tilladt i henhold til loven i kundens stat, er kunden eneansvarlig for brugen heraf.

8.7.  Hvis Kunden opdager anstødeligt indhold på Hjemmesiden, er han forpligtet til straks at underrette Tjenesteudbyderen. Hvis Serviceudbyderen finder signalet berettiget under sin bona fide-procedure, er den berettiget til straks at slette eller ændre oplysningerne.

9. COPYRIGHT

9.1.  Hjemmesiden er beskyttet af ophavsret. Tjenesteudbyderen er copyright-ejer eller autoriseret bruger af alt indhold, der vises på webstedet og levering af tjenester, der er tilgængelige via webstedet: ethvert ophavsretligt beskyttet værk eller anden intellektuel ejendom (herunder, men ikke begrænset til, al grafik og andet materiale, layout af webstedets grænseflade, redigering, software og andre løsninger, ideer, anvendte implementeringer).

9.2.  Indholdet eller dele af Hjemmesiden kan gemmes eller udskrives på fysiske eller andre medier til privat brug eller med forudgående skriftligt samtykke fra Tjenesteudbyderen. Anden brug end til privat brug, såsom lagring i en database, transmission, offentliggørelse eller download, er kun mulig med forudgående skriftlig tilladelse fra Tjenesteudbyderen.

9.3.  Ud over de rettigheder, der udtrykkeligt er angivet i disse Handelsbetingelser, giver ingen registrering eller brug af webstedet eller nogen bestemmelse i Handelsbetingelser kunden ret til enhver brug eller brug af ethvert handelsnavn eller varemærke, der vises på webstedets grænseflade. Bortset fra visningen i forbindelse med den tilsigtede brug af hjemmesiden, den nødvendige midlertidige reproduktion og privat kopiering, må disse intellektuelle værker ikke bruges eller bruges i nogen anden form uden forudgående skriftlig tilladelse fra tjenesteudbyderen.

10. HÅNDHÆVELSESMULIGHEDER

11.1. Håndtering af klager

Kunden kan indgive forbrugerklager vedrørende produktet eller tjenesteyderens aktiviteter på følgende kontaktoplysninger:

Kundeservice (kundeservice):

  • Adresse:  Præstevej 24, 4100 Ringsted.
  • Telefonisk kundeservice åbningstider:  kundeservice
  • Telefonnummer:  +45 60 81 33 60
  • E- mail: info@shopexpert.dk

Kundens forbrugerklage vedrørende produktet eller dets aktiviteter 12.1. kan indsendes på de kontaktoplysninger, der er angivet i

I henhold til gældende lovgivning vil Serviceudbyderen straks undersøge den mundtlige klage (i butikken) og afhjælpe den om nødvendigt, hvis reklamationens karakter tillader det. Hvis Kunden ikke er enig i behandlingen af ​​klagen, eller det ikke er muligt straks at undersøge klagen, skal Tjenesteyderen straks optage en rapport om klagen og dennes stilling samt en kopi heraf. 

  • i tilfælde af en mundtlig klage meddelt personligt, aflever den til kunden på stedet,
  • i tilfælde af telefonisk mundtlig klage sendes den til Kunden senest samtidig med det reelle svar, der er angivet i afsnittet om den skriftlige klage, og skal herefter handle i overensstemmelse med bestemmelserne om den skriftlige klage. klage.

En mundtlig klage meddelt telefonisk skal forsynes med et unikt identifikationsnummer af Serviceudbyderen, som hjælper med at spore klagen. Tjenesteyderen er forpligtet til at meddele dette nummer til Kunden.

Tjenesteyderen er forpligtet til at undersøge den skriftlige klage inden for 30 dage efter dens modtagelse og svare på dens realiteter og sikre, at svaret når frem til Kunden. Hvis Tjenesteyderen afviser klagen, er denne forpligtet til at begrunde sin holdning i sit indholdsmæssige svar på afslaget.

Tjenesteyderen er forpligtet til at opbevare journalen over klagen og en kopi af svaret i fem år.

Tjenesteudbyderen fremsætter de indsigelser, som Kunden har fremsat i 12.1. ved de direkte kontakter, der er angivet i pkt. 

11.2. Andre håndhævelsesmuligheder

Hvis en forbrugertvist mellem tjenesteudbyderen og kunden ikke løses under forhandlingerne med tjenesteudbyderen, er følgende retshåndhævelsesmuligheder åbne for kunden:

  • Indtastning i kundebogen. Kundebogen er tilgængelig i alle serviceudbyderens butikker. Tjenesteudbyderen vil besvare de indtastninger, der er skrevet her, skriftligt inden for 30 dage.
  • Klager til forbrugerbeskyttelsesmyndigheder. Hvis kunden opdager en krænkelse af hans forbrugerrettigheder, har han ret til at indgive en klage til den kompetente forbrugerbeskyttelsesmyndighed på hans bopæl. Efter at have behandlet klagen træffer myndigheden afgørelse om gennemførelsen af ​​forbrugerbeskyttelsessagen. 

 

Kontaktoplysninger:

  • Adresse:  Præstevej 24, 4100 Ringsted.
  • Telefonisk kundeservice åbningstider:  kundeservice
  • Telefonnummer:  +45 60 81 33 60
  • E- mail: info@shopexpert.dk

 

12. ANDRE BESTEMMELSER

12.1.  ShopExpert Online har et højt sikkerhedsniveau og udgør ikke en risiko, men vi anbefaler, at du tager følgende forholdsregler: brug virus- og spywarebeskyttelsessoftware med en opdateret database, installer sikkerhedsopdateringer til dit operativsystem. Køb på Hjemmesiden forudsætter, at Kunden er bekendt med internettets tekniske og tekniske begrænsninger og accepterer muligheden for fejl forbundet med teknologien.

13. PRODUKTRETURNERING

Du kan returnere produktet, hvis det opfylder produktreturbetingelserne, der findes her .